CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

CCWS #55: Sending Christmas Cheer

Goedenavond iedereen!

Ja hoor, het gaat nog goed met me ;-). De kerstboom is sinds afgelopen weekend de deur uit, en ik ga gewoon stug door met kerstkaarten maken haha! Da's nou het leuke van CCWS, mag je gewoon ongegeneerd het hele jaar door kerstkaarten maken....heerlijk!
Voor deze challenge mag je zelf een sketch uitkiezen. Samen met Marijke ben ik aan de slag gegaan, en we hebben allebei een kaart gemaakt met sketch #51. Dit is mijn uitwerking geworden:

 
Deze geweldige ALM van MFT mocht ik gebruiken van Marijke, dank je wel meid! De tekst komt ook uit dit setje, en heb ik gestempeld op één van de SentimentStrips DieNamics van MFT. De Stacking Stars zijn ook van MFT. Papier is van Paper&Pictures (First Christmas). Stempel is ingekleurd met de DistressRefills.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Chris_P zei

Really Beautiful card! Thanks for joinging us at CCWS!

/Christina - DT

Renata zei

Wow wat een superleuk kaartje Xandra! Gave stempel. Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

Lotte zei

Wauw, wat een super leuke kaart heb je gemaakt zeg. Leuk ook zo met de glitter! Leuk dat je mee doet bij CCWS! Lieve groetjes Lotte

bmartes zei

Het is een prachtig kaartje!
Mooi papier heb je gebruikt en een superleuk stempel...
Liefs,
Arja

Cora Hoekstra zei

...en eigenlijk ben ik heel benieuwd hoe het met je vingerhoedjesquilt gaat, ben je al veel verder dan 240.

Slim om gewoon door te gaan met de kerstkaarten, hij is leuk geworden en gaaf hoe de kerstbal eruit ziet.

Lida zei

Wat een mooi kaartje
heb je gemaakt!!


groetjes Lida


Je@net zei

Super leuk kaartje, Xandra!