CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 20 april 2012

Fika?

Wat zoveel betekent als "Tijd voor koffie(-pauze)" in het Zweeds. Ik bedoel natuurlijk het o zo verschrikkelijk mooie papier van Maja Design. Waarvan ik al een aantal halve velletjes had. Waarvan ik een pakketje heb overgenomen via het ScrappersAnonimous-forum. En.....waarvan ik dus op de ArtSpecially nóg meer heb gekocht. Ik had nog niet alle velletjes....en het is zoooooo mooi! hihi! Maar dan: het maken van een kaartje met dit papier... Verschrikkelijk! Ik durf het niet aan te snijden omdat het papier zo verschrikkelijk mooi is. Stom he? Beetje neurotisch. Dacht dat ik een eind over die tic heen was, maar helaas: toen kwam Fika uit. En stak die tic in z'n volledige belachelijkheid de kop weer op. En nu???
De oplossing: samen met haar een mini-challenge bedacht: maak een kaartje met de Fika papiertjes, met spulletjes die je op de beurs hebt gekocht. Sketch uitgezocht, zodat de kaartjes nog mee kunnen doen met een challenge van Simply Magnolia en húp aan het werk!
Zo gezegd, zo gedaan. Dit is mijn resultaat:



En je mag me voor gek verklaren, maar ik ben er nog best heel tevreden over ook!
De bloemetjes zijn van PrimaMarketing, de brads komen van de Xenos. De blaadjes die eronder zitten zijn uit papier gestansd met de RoyalLeaves DieNamics, gekocht op de beurs! De tekst (CC Designs) komt ook van de beurs, het tabje is een DieNamic. Tilda (ingekleurd met de distressjes) komt ook uit Zeist, ik vond 'r zo schattig in haar tuinier-outfit! Het gestanste randje is een DooHickey van Magnolia, weer uit Zeist. Ennnnnn natuurlijk de Fika papiertjes! Nou...ik geloof dat ik me redelijk goed aan onze opdracht heb gehouden. Mar, hoe staat het bij jou???? (enne....bij haar verwacht ik vandaag of morgen ook nog wel een Fika-kaartje: Wij kochten het papier tegelijkertijd bij dezelfde stand, en hebben weer eens heerlijk bijgepraat!)

Dank je wel voor het langskomen!

5 opmerkingen:

Angélique zei

whahahaha... geweldige blogpost! *lol*
Dus dat wordt een uitdaging...uhhmm... ik zal m'n best doen ;) Het ligt hier nog onaangesneden, maar komt goed, had al wat in gedachten... :)
Was gezellig om je/jullie weer te mogen spreken!!

Unknown zei

Leuke kaart Xan! Ik vind em ook goed geslaagd en je hebt echt veel nieuwe spullen gebruikt, super :-)

Mijn kaartje is ondertussen klaar, maar helaas wel te laat om mee te doen met de challenge!
Ik kijk al uit naar onze volgende mini-challenge ;-)

Liefs Mar

decreatievetafel zei

Superkaartje! En inderdaad erg gaaf papier....

groetjes Liesbeth

Angélique zei

En kaartje is ook op mijn blog geplaatst :)

Marieke zei

oh zo herkenbaar!! Na al die scrapjaren kan ik er ook nog wel eens vreselijk tegen aan hikken om een vel doormidden te snijden!

Maar het was het meer dan waard, want je hebt er een erg mooie kaart mee gemaakt!

Groetjes Marieke