CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 16 september 2009

Herfstig kaartje

Zo, eindelijk weer eens een kaartje van mij!
In de Cards Only stond een leuk voorbeeld kaartje, met papier van Scenic Route (Sonoma). Dat had ik ook nog liggen, dus heb het kaartje gelift!
Ik heb het kaartje kleiner gemaakt, want voor de voorgestelde grootte heb ik geen enveloppen. Verder heb ik nog een aantal wijzigingen toegepast, helemaal namaken hoeft nou ook weer niet!


Papier is dus van Scenic Route. Tilda is ingekleurd met Derwent. De tekststempeltjes zijn van HeroArts. Verder lekker veel bloemetjes gebruikt, 2 knoopjes en kant. De pareltjes (in de tekststempel en in het rechter bloemetje) zijn van de nieuwe lijn van Prima.
Thanx for looking!

2 opmerkingen:

Lenet zei

hij is leuk!!Ik ben gek op scenic route!!

Ingrid zei

Wat een leuke kaartje zeg. En Scenic Route is en blijft een van m'n favoriete merken. Bedankt voor het meedoen!