CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 19 juli 2009

Paper and Pictures

Vandaag heb ik samen met m'n nichtje Arrianne bij Paper and Pictures genoten van een superleuke kaartenworkshop en de uitverkoop!

Bij de workshop "A postcard from...." hebben we deze twee kaarten gemaakt. De postcard-stempel mochten we mee naar huis nemen! Super!


Ennn......natuurlijk moest er ook nog even geshopt worden!

Eindelijk....heb ik de McGill-pons met het takje in huis!!! Ben er superblij mee, hij stond al een hele tijd op m'n verlanglijstje. Twee setjes craft-kaarten met enveloppen, het setje stempels hoort bij m'n abonnement op de Cards Only ;-), 3 setjes roosjes, paarse knoopjes en 2 kantjes.

Ik ben om......ga voorzichtig (hahaha) aan de Jillibean Soup beginnen! Hoor iedereen vol lof over dit nieuwere merk.....ik ga 'm ook eens uitproberen. Vanwege de mooie kleuren heb ik voor de Minestrone lijn gekozen.

Bo Bunny mag niet ontbreken! 3 Papiertjes om m'n ene lijn compleet te maken (Alyssa), en 6 papiertjes van een andere lijn (Abbey Road).
Ook de cardkit "Fleurig Craft" sprong zomaar in mijn winkelmandje! (niet op foto)
Om de dag af te sluiten heb ik heerlijk gegeten bij de Wensput (tussen Doorn en Driebergen): een pannenkoek met stoofpeertjes!!

9 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuke spullen heb je gekocht. Enne...de Minestrone lijn is helemaal goed. Het is mijn favoriete lijn van Jillibean Soup. Veel plezier met je aankopen.

Unknown zei

Wat een leuke aankopen zeg, echt balen dat ik niet mee kon (omdat ik WEER een weekend moet werken, hihi)!

Enne, ik kan niet wachten tot morgen, dan kom ik de pons en de cardkit ophalen die je voor me hebt meegenomen (JOEHOE)!

Ellen zei

Wat heb je leuke spulletjes gekocht zeg!! En ontzettend leuk kaartje zo met die postcard-stempel!! Heel gaaf!
Groetjes Ellen (SA)

Unknown zei

Dat ziet er erg leuk uit allemaal!!! Veel plezier ermee!

Lenet zei

mooie spullen Heel veel plezier ermee . Ook hele leuke kaarten hebben jullie gemaakt

dithny zei

Zo hee, jij hebt lekker geshopt, ziet er eruug leuk uit allemaal.
Veel plezier ermee.

Je@net zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt joh! En wat een super gave spullies, dat wordt weer lekker scrappen de komende tijd ;-)
Enne...de Wensput is ook ons favoriete plekje voor een heerlijke pannekoek!!

Tessa Tegendraads zei

klinkt als een leuke dag!!

verder alles goed? Nog steeds op het schooltje in lage zwaluwe?? Misschien had je het al gezien, de winkel is nu helemaal leeg, letters van de ruit en heb vandaag de sleutel in geleverd. Ik kom er dus nu echt niet zo vaak meer...

Groetjes van Tessa

Annelies zei

Hoi Xandra!! Fijn dat je weer aan het bloggen bent!! HOe gaat het met je??? Leuke dingen heb je in de tussentijd allemaal ook gemaakt!!

Veel liefs,
Annelies