CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 30 juli 2009

Knutseldag!

Vandaag is Marijke gezellig geweest! We hebben heerlijk zitten prutsen. Marijke heeft een Prima-flower-flesje opgepimpt. We hebben ook allebei onderstaand label-envelopje gemaakt.


Papier van Chatterbox, bloemetje van Prima, 't takje is geponst met de McGill pons. De rand is met de Doily Lace pons gemaakt. 't Stempeltje "Just for you" is van Hero Arts.
Het was tijd om eens wat restjes op te maken uit de restjesmap. Onderstaande kaartjes zijn allebei met een restje designpapier gemaakt, het cardstock kwam ook uit de "moet-op-stapel" ;-).


Het stempeltje is van Imaginisce, en is ingekleurd met Derwent.
Nu zit Ineke hier, is ook lekker bezig met een kaartje. Hoop vanavond nog 2 kaartjes af te maken waar ik vanmiddag aan begonnen ben!

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Karin zei

Wat heb jij lekker geputst vandaag! Het resultaat mag er wezen!

Karin zei

Uiteraard bedoel ik gepRutst....

dithny zei

Heerlijk zeg zo'n dagje kletsen, freubelen, en dan ook nog zúlke mooie dingen maken.
Super!

Unknown zei

Het was zeker gezellig vandaag!
Mijn prutsels van vandaag staan ondertussen op mijn bloggie :-)

Enne... mijn geliefde pons ligt nog steeds bij jou.... zorg je goed voor em? Hihihi!

Groetjes!

Lenet zei

lLeuke dingen heb je weer gemaakt. dat girafje is ook zoo schattig!

Heike's Creativeplace zei

Wonderful creations, with great colors. Thanks for playing at DDC this week.....

Hugs
Heike

Liesbeth zei

Leuk Xandra!
groetjes Liesbeth

Anoniem zei

Leuke creaties, Xandra! Vooral de Gift Card holder vind ik erg leuk geworden!
Dankjewel voor het deelnemen aan DDC :)
X, Ava

Anoniem zei

Wat een leuke kaartjes en je Gift Card vloppie is ook leuk.
Leuk dat je medoet aan de DDC deze week!

Janneke X