CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 6 november 2008

KreaDoe!!

Maar...gelukkig zijn er ook leukere dingen te melden!!
Gisteren ben ik met Adriënne (mijn zusje) naar de KreaDoe in Utrecht geweest. Aansluitend zijn we lekker bij de Muntkelder wezen eten. Blijft toch lekker, pannenkoeken!



Ik moet heel eerlijk zeggen dat de beurs me erg tegen viel.
Ik kan me herinneren dat het ooit 3 hallen waren!! Nu was er slechts 1,5 hal over.... vroeger hadden we ook altijd verschrikkelijk last van onze voeten aan het einde van de dag..had ik nu geen last van hahaha!

Het aanbod aan workshops was erg karig, voor alles moet je nu betalen. Voorheen waren er nog wel eens gratis make-en-takes.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik nu wel van de KreaDoe genezen ben...ik hou het in het vervolg op de ArtSpecially. Goedkoper, kleiner, gezelliger, leuke (gratis!) workshops en parkeerruimte, en toch alle zaken bij elkaar waar ik nu ook spullen heb gekocht. En daar kan je ook terecht voor scrap-spul.

O ja, en Magnolia stond er ook: hartstikke duur, en allemaal unmounted stempels! Bij andere stands waren de magnolia's wel gemount en soms zelfs goedkoper dan bij Magnolia zelf...dit snapte ik eerlijk gezegd niet....je zou denken dat als je van de fabrikant direct koopt goedkoper uit bent....

Maar, mijn zusje en ik zijn (ondanks alles ;-) ) allebei wel goed geslaagd! Adriënne heeft flink kralen en sieraden-spul ingekocht, en ik heb me toch voor een vermogen aan stempels gekocht....echt heel erg!!!

Een impressie:



Goed.... hoeveel stempels wil je hebben??

Twee sets clear-stamps van Inkadinkado, 1 set van Scrappy Cat en 4 (!!) setjes van HeroArts. Ik heb me braaf aan mijn boodschappenlijstje gehouden: ik heb extra gelet op tekst-stempeltjes, die miste ik voornamelijk nog. Ik geloof dat ik voorlopig niet meer mis hoef te grijpen!








Eén Magnolia uit de PinkRibbon - serie: van elke verkochte stempel gaat er € 0,50 naar PinkRibbon. Deze stond ook hoog op mijn verlanglijstje. Eindelijk weer grote enveloppen; 14x14 cm en 16x16 cm. Leuke viltdingetjes van Hero Arts: sneeuwvlokjes en kerst-sterretjes. Een schuur-padje om mijn doezelaars op de schuren. En 4 houten stempels van o.a. PennyBlack en HeroArts (mmm...die naam komt nu toch wel erg vaak voorbij...leuk merk misschien???)





Natuurlijk....de nieuwe Cards Only!! (en die ligt nu nog niet in de winkels!!) Stickervelletjes met heeele kleine page-pebbles en 3 velletjes gewone stickers.











Ennn... lint! 3 Rolletjes fluweel-band, 3 rolletjes zig-zag-fluweel-band, en bruin stippeltjes-lint en blokjes-lint. (van lint kan een mens immers nooit genoeg hebben! ;-) )











Stempelgroetjes,

Xandra


3 opmerkingen:

Unknown zei

Wow, Xandra! Dat ziet er toch wel heel erg goed uit zeg!
Heel veel plezier met de nieuwe aankopen.
Mijn moeder gaat vandaag, als het goed is neemt ze voor mij de Magnolia Pink Ribbon serie mee (ze zijn wel erg leuk he?)

Groetjes Marijke

Annelies zei

Jij hebt goed ingeslagen!! Ach, een mens kan nooit teveel scrapspullen hebben ;-)

Groetjes,

Annelies

Angélique zei

Dat ziet er erg goed uit zeg! En wat een leuke stempels!! :)

Ikzelf vond de Kreadoe echt geweldig en was echt wel bekaf om 4 uur...